Lilla Anni ^^

Alla inlägg under februari 2010

Av Anni - 9 februari 2010 20:26

Idag var jag hemma...
Jag kände mig konstigt trött och yr, så jag gick aldrig till tåget. Men sen när tåget skulle gå om en kvart kom jag på att vi hade matte prov idag. Jippieh. Nu måste jag gå på omrovet. Efter skoltid. Imorgon.
Men det var lite för sent för att ändra mig. Jag stod faktiskt i pyjamas och jag mådde inte bra!

Så jag låg och kollade på "F.r.i.e.n.d.s" i några timmar och blev upp-piggad. Men sen när jag gick upp på mitt rum blev jag yr igen. Typiskt.
Hoppas jag kan gå imorgon... ELLER NEJ FÖRRESTEN!!! Nääää! Imogon är det ju musik! Då ska man ju sjunga upp sin låååt! Neeeeej!!, värför tvingar de oss till detta!
Kan lärarna inte testa själva att sjunga en låt om en gurka som heter Svenneman och en banan som heter Daddelman inför sina kollegor. Då skulle de förstå varför det är så pinsamt! (vår grupp har skrivit en låt som hadlar om det) -_-'''


 

f.r.i.e.n.d.s är min favvo-serie!
Man får aldrig nog av den och alla skämt är roliga. (om man fattar de och har rätt humor)
Jag undrar bara hur de kan ha hållit på i 10 år och fortfarande är lika roliga.
Borde de inte få slut på skämt snart?

I alla fall så älskar jag de! Joey är min absoluta favvo! ^^  

Av Anni - 9 februari 2010 20:07

Hej hej alla där med näsorna framför skärmarna!!!
Ucsh. Det lät töntigt. Såhär då.

Det här är min nya blogg...
jag har gjort några bloggar förut men jag har inte skrivit på de då.
Det har alltid blivit som med en dagbok ni vet. Eller ni kan kanske inte vet... Men i alla fall, man känner sig tvingad att skriva och då blir det inge kul!
Så nu ska jag försöka blogga!   
(Om det nu är någon i hela världen som bryr sig)

Tidigare månad - Senare månad

Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards