Lilla Anni ^^

Alla inlägg under februari 2010

Av Anni - 16 februari 2010 15:44

Här kommer massa frågor som Kaijsi tyckte jag skulle svara på. :P


Jag har insett att min senaste kyss: va min hund med svavelandedräkt

Jag lyssnar på: Bubbly - Collbie Calliat

Jag pratar: sluddrigt

Jag tycker om: vackra färger ^^

Jag avskyr när folk: Inte tänker sig för

Min bästa vän är: Kaijsa,Lydia,Amy,Lisann,Edith

Min första vän heter: öhh... alla?

Kärlek är: jobbigt, härligt, ledsamnt, lycklit, allt...

När jag borstar tänderna: sätter jag i halsen x)

När jag lagar mat: tre gånger om året blir det ganska gott

Det sexigaste yrket är: whutt? knäpp fråga...

Jag är rädd för: kaijsas läskiga bilder

Den värsta känslan är: hopplöshet

Den bästa känslan är: lycklig

Jag är bäst på: tålamod ^^

Jag är sämst på: att dansa -_-

Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt tror jag :P

Jag kommer alltid att vara: mig själv

Det finaste som finns är: fråga inte mig!

I sommar: Vill jag till Paris med Lydiz! xD

Sist jag grät var: varför ska man komma ihåg? typ igår...

Jag kan vara: riktigt irriterande

Jag kan inte: hoppa som en känguru 

När jag vill tänka går jag: och tänker?

När jag bakar så bakar jag: i donno...

Min mobiltelefon är: <3<3<3 Tema for life! <3<3

När jag vaknar på morgonen: tittar jag upp i taket i fem minuter

Innan jag går och lägger mig: springer jag 27 varv runt hela huset x)

Just nu tänker jag på: Att Kaijsa sätter ut ganska många lampor i vårt Sims hus...

Bebisar är: jobbiga och gulliga

Idag har jag: varit på museum med klassen

Ikväll ska jag: Vet inte... det var något men jag kommer int ihåg

I morgon kommer jag: åka till doktorn

Jag vill verkligen inte: mörda jultomten ^^


Är du kär? JAPP! I min hund!! <3<3

Har du snusat? nej!! Blää! svarta tänder!

Har du fimpat en cigg på nån annan? exakt vad jag springer omkring och gör på dagarna...

Har du legat i sängen brevid en kille? räknas pappa och bror som kille?

Har du blivit dumpad? no haha

Har du blivit slagen allvarligt? inte slagen men ramlat och så

Tar du droger? verkligen inte!!

Har du pussat en tjej? mamma och någon gammal kompis :P

Hatar du någon? japp, fråga inte vilka, jag har en så lång lista ^^

Älskar du någon? bara mina vänner, familj och djur

Har några av dina vänner svikit dig? ja, men inte så allvarliga saker

Har du djur? hund, katt

Har du legat brevid en tjej i sängen? men omg! ska man säga samma sak hela tiden elr? jaa, kompisar, mamma, syskon

Gillar du orange? njanjeaa...

Har du nån sjukdom? japp, addisons sjukdom

Har du skämt ut dej för den du gillar? säkert när jag var liten

Har du en gris? - hahaa! fråga mitt i prick! japp, pappa!

Har du en plattång? nää, volymtång :P

Har du en bror? japp, tre stycken

Har du sjukt bra humor? mohahaha! egentligen ska du väl fråga någon annan om det... :P

Är du brunett? japp! 100% real

Gillar du att stå i duschen flera timmar? nej! russin fingrar...

Röker du? no, blää fy i hellvette

Har du en hund? japp, en gullig lurventuss

Har du skilda föräldrar? noo

Har du gått på simskola? japp

Har du sagt bög till en kille? jag tror alla har det... (men jag brukar inte)

Har du sagt *** till en tjej? vad skulle jag ha sagt?

Har du fuskat? säkert :P

Har du en teve på ditt rum? japp, en liten ful stenålderslåda! haaha! nää

Har du lunar? nä

Har du MSN? - japp! men jag stör mig i hellvette på det...

Har du en syster? nej, två

Har du bruna ögon? japp

Gillar du att fota? Yeeyy! <3

Har du sett dig själv brinna? Gaahh... nu börjar jag undra vad det här är för frågor... :/

Hjälper du dina vänner? Njaoo

Gillar du tacos? japp! om det är corn-köttfärs!

Tycker du att du är söt? haha nej!

Har du dansat? öh.. det gjorde alla när de var 2 år typ!

Har du spelat fotboll? japp! fyra år ^^ Men det blev helvettes tråkigt sista året. 

Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? neeej! då går man ju bara på utseende

Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Näää... det är nog verkligen inte psykist bra!

Har du ätit sniglar? Nä! blääääääääääääääää

Äger du en locktång? nej, men jag vill ha

Älskar du någon nu? bwtf! nu har den här frågan kommit några hundra gånnger! Jaaa! Familj, kompisar och mina djur

Har du gråtit inför en vän? i think so... men det var längesen

Kan du sjunga? öh... fråga inte det, please

Har du sett nån död? Gaahh... nejj

Säger du vad du vill? inte alltid ;P

Svär du mycket? jaa! för i helvette!

Vad är ditt hela namn? fråga killarna i klassen, de har mitt namn på hjärnan... -_-'

Kan du tala spanska? det beror på hur du menar, jag har spanska i b-språk 

Är du kortare än 1.60? vaafaaan!! %$JOphx~??!@£ frågor!!!

Älskar du sommaren? Som om!

Älskar du vintern? helvette heller...

Har du mer än 6 par skor? Yeeyyy

Brukar du sjunga när du är i duschen? Typ nio av tio gånger ;)

Har du hoppat ut ifrån ett fönster? ja, men från nedersta våningen smart as! annars skulle jag väll inte sitta här och svara på en massa frågor!

Har du mer än 3 par mjukisbyxor? jepp

Gillar du att städa? behövs typ aldrig, ;)

Gillar du att sova länge? Yeeyyy! Sleep for life!! <3<3 Okej, det kansnke kan missförstås... :P

Har du vart med om en olycka? jävla bussarna har åkt ner i diket några gånger

Är du förvirrad? ibland

Har du mer än 6 par byxor? nope

Har du förlorat en vän? buhuuu! jaaa....

Gillar du att shoppa? Ibland men oftast! :D

Har du varit i paris? Nej, men jag ska typ dit i sommar! Hoppas, hoppas!!

Gillar du ormar? vet du ens vem du frågar det till? HELL NO!!

Klarar du dej själv? Pfff... skojjaru? eller... ibland :P

Har du lagat mat? men herreguu! jaa

Är du klantig? ibland men faktiskt inte så mycket. :P

Har du foppatoffler? japp! fula gröna saker -_-

Har du mer än 20 låtar på din data? i dont no

Sminkar du dej innan skolan? Jappidapp!!

Har du träffat en kändis? När jag var på Bromma flygplats såg jag Carola

Har du mer än 7 par nagelack? typ dubbelt så mycket!

Har du busringt? japp

Har du skällt på din bror? nejj :P

Har du en vän som skiter i dig? hade... eller det beror på hur du menar

Har du velat göra saker men vågar inte? varför frågar du ens? alla har väl det!!

Sover du med nått gosedjur? nää, men jag har en big panter vid fötterna (1 meter)

Har du åkt nånstans utan att du får? Japp

Vill du bara bort ibland? Wohooo... väldigt ofta!!!

Har du tältat? Japp, många gånger typ

Har du brännt dig? Helvette vad jag börjar tröttna på de här frågorna, jaa jag tror det

Har du lekt med levande ljus ? inte jag men jag har kollat på andra som gör det

Har du lekt anden i glaset? nejj, och jag tror aldrig jag ska göra det, alla som gjort det blir så rädda efteråt. :S

Skäms du ibland? som om ingen gör det?

Bor du i skåne? Nää, är nollåtta

Gillar du hip hop/rap musik? inte så mycket 

Är du på sista frågan nu? Jaaaa!! Äntligen!!!!!    

                                                                                    


Tvivlar på att många har läst allt , men jaja! 


Kram Kram!   

Av Anni - 16 februari 2010 14:00

Hej hej! 

Nu är jag hemma hos Kaijsa. Vi har varit på något museeum med klassen. Det hette etnografiska museet.  

Det var ett lite konstigt ställe...  Vi fick bara sitta och lyssna på historier från indianer och sånt. 

                       


Amy och Kaijsa på väg från museet...

  


Kaijsa har tråkigt på tåget...    

  




Heej svejjs!!

Av Anni - 14 februari 2010 20:00

Hej hej!

Ni kanske sett den här bilden på Facebook, men i alla fall jag tyckte den var rolig!   


 

Gissa vem det är?

Jag och min knäppa humor...   



Ska snart gå och lägga mig. Jag börjar undra om jag är sjuk... Jag mår inte så bra.   Vi får se om jag blir hemma imorgon.


Kram Kram!   

Av Anni - 14 februari 2010 13:53

Nu har alla åkt hem och det är lugnt och stökigt.

Eller inte så lugnt... Ronja skäller och jag har hög musik på.  (Kanye West - Heartless) Den är riktigt bra   


Men vi hade jätteroligt på myskvällen lite galna och så bara. ^^ Men det var inte lika roligt idag, Kaijsa och hennes humör liksom...   

Nu är det ju alla-hjärtansdag och jag har fått en liten chokladask av mamma. Jag hade nog blivit glad men eftersom jag har proppat i mig ganska mycket crap så mådde jag lite illa... Kanske sparar det till nästa helg.   


  Är det inte gulligt!   

Vad har ni gjort på alla hjärtansdag?


Men nu tror jag att jag ska kolla på någon film.

Eller nej... först städa...


Kram Kram!


Uppdatering: Sorry Kaijsa, det var inte bara du som var på dåligt humör, alla var det. :)

Av Anni - 13 februari 2010 14:46

När som helst kommer tjej-gänget.  Och då ska vi se skräckisen... -_- Gaah!

Men nu är jag iallafall klar med cupcaksen! ^^



Blev de snygga för att var de första jag någonsin gjort?   


 

Hejj Svejjs! Nu låter det som om någon kommer! :D

Av Anni - 13 februari 2010 10:32

Just nu är jag lite stressad.

Om fyra och en halv timme kommer Kaijsa, Lollo och Edith och så ska vi ha filmkväll... Men jag har jätte mycket att göra! Så egentligen borde jag inte sitta här och skriva ^^

De har bestämt att vi ska se en skräckfilm... Flickan i källaren. EN SANN HISTORIA!! Wohoo... Det gör det ju mycket lättare att se den. -_-' Asså, det är så att jag verkligen inte klarar av skräckfilmer. Ärligt talat har det nästan varit som en tickande bomb som är på väg att sprängas när vi lägger i skivan i dvdn... :(


 

Det är inte Fritzl grejjen som hände...

Det här hände 1997 typ...


Men nu måste jag verkligen åka och handla!!

Hejj Svejjs!!


Uppdatering: 14/2: Låna aldrig denna film! Det är inte en skräck film! Det är en deprimerande dokumentär! Ärligt talat, bilden ljuger så piiiip mkt! Hon blödde aldrig, han slog henne aldrig och när hon rymde ångrade hon sig och gick tillbaka! Hon hade det bättre hos kidnapparen än hemma.

Det är kanske hemskt att säga sånt här om något som hänt, men ändå. Jag tycker det är förbjudet att ljuga så mycket på framsidan och på baksidan av en film.

Och en sista sak: han var inte Österrikes värste psykopat. Okej, man är ju psykist sjuk när man kidnappar folk, men han ville bara ta hand om henne. Han sa att han bara ville vara hennes pappa. Fritzl våldtog sin dotter och eldade upp hennes barn!

Vem tror ni är Österrikes värste psykopat?

Av Anni - 12 februari 2010 17:33

Ibland tycker jag att min pappa är väldigt lätt-övertalad. :P

Bara för att jag lagade middagen så fick jag 20 kr extra i månadspeng. ^^ Egentligen är det inte så mkt men det blir 240 kr om året, bara för att jag lagade en middag! xD

Får nästan dåligt samvete... Men hallå! Vi pratar om min ekonomi här. Där räknas inte samveten! xD


Jag är på lite mysko humör... Undrar vad jag la i för något konstigt i de där cupcakesen... :S

Jag har precis gjort cupcakes (de första jag någonsin gjort!) och de blev jättegoda!

.... tror jag ...åt bara smeten.

Men smeten var god och lukten var god, då borde de väl vara goda.


  

Hoppas de kommer se ut såhär imorgon när jag gör frostingen:  


Jaa... Haha! Drömma kan man ju alltid! ^^   


Men nu ska jag gå och äta min goda lax!

Hej Svejjs

Av Anni - 11 februari 2010 14:40

Hellå!

Det är knappt jag vill säga det, men det har varit en vacker dag idag.   

Det känns nästan som om det håller på att bli vår... Man känner det i luften och på solen. Den känns så skön på något sätt! x)

Just nu är den så stark så att jag inte ser min skärm. Den gör så att det speglas... och mina tunna gardiner hjälper inte. -_-'



Men jag började kolla på lite vår-bilder och nu blev jag väldigt sugen på vår och sommar! ^^

       


 

Kram Kram!!         

Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards