Lilla Anni ^^

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Bilder på Liam

Av Anni - 3 juni 2010 22:17

God natt!

I förrgår var jag hos min syster Frida och hennes 2,5 åring Liam. Det var en liten grillfest.

Liam sprang omkring och sprutade vatten på alla med en blomspruta. ^^


Han är så hilma gullig och charmig!

 



 

 

 
 
Lydia

Lydia

4 juni 2010 16:28

Hejhej! http://kawaiidesign.se/ är en bra sida för billiga kigurumis, om du klickar på kläder och sedan kiguru xD

http://witiie.bloggplatsen.se

 
sessis

sessis

4 juni 2010 21:27

jag har redan sätt dendär sidan, jag hat´r hafft den som bokmärke super länge !!!!
men jag vet, dom har skit cooola saker specielt smycken !!! dom är asa fiiina !!!!!!! puss sessis

http://sessan01.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anni - 10 juni 2010 15:17

Hej hej! Nu har jag skapat en ny blogg. annipannis.blogg.se!!! Jag har hållt på i några dagar och fixat till den och nu anser jag att den är klar! :D   ...

Av Anni - 8 juni 2010 21:01

Hej igen! Jag har hittat en blogg som heter tinkerbella.blogg.se Jag älskar bloggar som är bra och som dessutom tar bra foton.  Hon som har den här tar hur snygga bilder som helst!!! Jag vill också kunna det! :D För er som är fotointresserade t...

Av Anni - 8 juni 2010 18:30


Hello! När jag får ny mobil (och om jag får en SE c905) så ska jag ha någon av de här mobilskinnen!   Hahaa! Blä på dig iPhone!  Det är inte bara du som kan se snygg ut! xD Det här kanske är ett bra tips för er som vill ha en snyggare mob...

Av Anni - 4 juni 2010 22:39

Liam, min älskade färgprick i det gråa dystra livet.         ...

Av Anni - 4 juni 2010 22:00

Riktiga FAIL BILDER!!! Hahahahahaaaa! xD Haha! En baby som legat 12 månader i magen?      Ärligt talat... haha     Den roligaste bilden jag sett på skitalänge! Har inte heller skrattat så här mkt på länge, pappa undrar vad jag...

Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards