Lilla Anni ^^

Alla inlägg under februari 2010

Av Anni - 28 februari 2010 22:17

Heej och goo morron!

När Saga och jag spelade The Sims 3 så blev vårt tak lite konstigt...


...svamp tema??

  Fast vi ändrade tillbaka till normalt. :P Och nu har jag fått tag i fusk koden, så det är mycket roligare! :D


Vi skulle ha åkt till Skansen med min syster och hennes bebis imorgon. :) Men de är sjuka så det går nog inte. Vi ska nog på museum eller bio istället. :P

Jag tycker egentligen inte att Skansen är så roligt. Men ibland kan det vara lite avslappnande och så att bara gå omkring. Åka in till stan och kolla på lite djur och kanske ta några nice bilder. :)

Här är en bild jag tog för två år sedan:

  Jag är jäkligt nöjd över den! För de där små jordekorrarna var så snabba att man bara såg som små suddiga streck!

Men så stannade en och jag fick en pangbild! Med bra skärpa också! ^^


Kram Kram!   

Av Anni - 28 februari 2010 21:38

Hej hej!

Idag har jag åkt lite skidor.  Jag är skitdålig egentligen...   Och så åkte jag stjärtlapp med en miniatyr draghund!    Det gick faktiskt ganska fort. Jag börjar ana att Ronja är ganska stark egentligen...   

Och sen efter det började jag och Saga att bygga en snögrotta. Vi orkade inte så länge och vi blev skitblöta.


Men här är några bilder...

Saga gjorde en jättesöt Bambi <3

 

En rolig bild på Saga   Wannabe austronaut

  


Vi ska forstsätta på grottan ngn dag.    Målet är att båda ska få plats i den och att taket inte ska rasa in...   

 


Halva målet: En får plats!   

 


Haha! Den här bjussar jag på!   

 


Kraaam Kraaam!! <3   


Goo Natt!

Av Anni - 27 februari 2010 11:34

Heej!

Första Sportlovsdagen! Jiihooo!   

Snart ska jag och mamma hämta Saga i Mörby. Hon ska vara här tills på torsdag.

Vi ska på bio, museum, bada och kanske åka skridskor.

Om vi ska på bio vill jag se Avatar igen! :D Eller Alice i underlandet. Den verkar faktiskt vara bra. Inte barnslig liksom.


Jag köpte inga skor i torsdags. Jag ångrade mig...   


Nu ska jag åka!

Heejj Svejjs!


Sorry för att jag inte skrivit på ett tag...


Av Anni - 24 februari 2010 19:20

Heej igen!

Jag kommer visst aldrig igång med läxorna...   

I en artikel igår stod det att Robert Pattison hade erkännt till media att han och Kristen var ett par.

Den här gången tror jag faktiskt på det. Tror ni det är sant?


Här är artikeln: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kl....rticle6659888.ab

(Om länken inte funkar: Gå in på aftonbladet.se. Gå in på Nöjesbladet. Gå in på Klick! så hittar du nog artikeln.)

 

Jag bryr mig int så mkt egentligen, men lite gulligt är det faktiskt.   


Kram Kram!  

Sov gott!

Av Anni - 24 februari 2010 17:47

Imorgon ska Kaijsa och kanske Amy följa med mig och köpa skor! ^^

Det är rea på Bianco!    Kaijsa och jag var där i måndags och kollade.


Kaijsa vill ha de här. Men hon vet inte om hon ska köpa. Vi får se imorgon.


    


www.bianco.com heter den om ni vill kolla på hemsidan.


Kram Kram! Nu ska jag äta.

Av Anni - 24 februari 2010 16:52

Hej hej!

Idag har det varit skit soligt! När jag gick hem bländade solen. 

Jag fick kolla ner i marken hela tiden så nu har jag ont i nacken...  

Jag tycker inte riktigt det här passar... Det är otroligt mycket snö, men det är soligt och det känns nästan lite våraktigt i luften. Hmm...

På väg från skolan började Kaijsa och Amy putta ner varandra i snön.   Jag hann inte få någon bild på när de låg där nere.    De såg så roliga ut! Och det gick förbi en gubbe som sa något som "Sov gott!" eller nåt när de låg där... lite konstigt.   


Precis när jag tog upp mobilen ställde de sig upp!


Hehe!    Vet inte vad de kommer göra när de ser den här...

 


Varför kan det aldrig bli lika snyggt på foto som i verkligheten?

   


  Kram Kram!   

Av Anni - 23 februari 2010 19:02

Hej igen!

Har precis ätit pizza!   

Bara som ett litet tips, ni måste testa att köpa den någon gång!

Den heter Dr. Oetker Risorante. Ligger säkert i frysdisken. Den vi köper ibland är det mozzarella, pesto och tomat på.   

Eftersom jag är vegetarian så blir det inget kött på till mig.


Såhär ser den ut

  Gooood vaa?   



Kraam Kraam!!   

Av Anni - 23 februari 2010 18:03

Hej hej!

Idag har vi haft friluftsdag. Först hade vi skridskor, men Kaijsa och jag åkte inte. Vi har inga egna och de minsta storlekarna som gick att låna var 41.

Sen hade vi badminton och det var ganska roligt.    Jag är inte så jätteduktig men huvudsaken är att man har kul.   

När vi slutade var Kaijsi lite speedad för hon hade druckit en cola. ^^ Hela vägen från badminton hallen och tågstationen försökte hon putta i mig snödrivor!


Sen när jag kom hem skulle jag på Friskis och Svettis.

Och här är några knäppa saker som hände där:

- Jag väldigt koncentrerad på hur man skulle göra rörelserna. Så jag råkade röra mig framåt peta in fingrarna i en tants rumpa!


- Under en övning fick man ta av sig skorna om man ville. När ledaren gjorde det såg jag att hans fötter såg ut som tjejfötter! Det såg skit sjukt ut!


- På en övning skulle alla springa i en cirkel runt rummet. Då kom det en kvinna som sa "Vad duktig du är" bakom mig. Jag såg henne inte så jag trodde det var mina kompisars mamma som jag gick med. Men när jag såg henne såg jag att det inte var det. Då fick jag ifrån mig något konstigt läte, ungefär som en tupp som håller på att kvävas... Jag tror att jag tänkte skratta men hejdade mig eller något...   



Friskis & Svettis

(Jag har inte tagit bilden. Den är från någon artikel i Metro)

 


Såhär vig ska jag vara när jag blir gammal!

 


Heej dåå!   


Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards