Lilla Anni ^^

Alla inlägg under april 2010

Av Anni - 2 april 2010 07:19

Goo morron!

Nu ligger alla och sover. Tänkte att jag skulle göra mig i ordning innan alla vaknar. :P

Igår fick jag några presenter från Fanny och Molly :


  ckin2u parfym av ck Calvin Klein


Live Luxe - Jennifer Lopez  parfym

 

YSL (Yves Saint Laurent)- L´HOMME parfym

 


YSL (Yves Saint Laurent) - Cinéma - parfym

Det luktar jättegott! :D

 


GANT - Adventure parfym

 

YSL Golden gloss, YSL lipstick och YSL lip liner

Den i mitten är både läppglans och läppstift. ^^

 

 


Av Anni - 1 april 2010 10:41

Hejsan!

Snart kommer Fanny och Molly från skåne. :) Eller inte snart, typ 17.00 :P

Imorgon ska vi åka in till stan och vara på lite olika ställen. Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka och handla påskgodis.


Se till att ni alla kommer på bra aprilskämt nu!

Jag försökte lura mamma och pappa att det stod ett vildsvin i trädgården. De trodde inte på mig. De sa bara: "Du hade låtit mycket räddare om det var på riktigt!"

Pfftt! Tack för det!

 


 

Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards