Lilla Anni ^^

Alla inlägg under mars 2010

Av Anni - 2 mars 2010 00:28

Hej hej!

Percy Jackson och kampen om åskviggen var ganska bra. Det är nog många som skulle tycka om den. Den var lite rörig men den var annorlunda.


Som ni ser så är det ganska sent, och många är nog väldigt trötta... Ett exempel: Saga!!!

Hon sitter och skrattar åt allt jag säger...   

Tillexempel håller hon precis att dö av skratt för att hon puttade bort min stol... Och hon försöker lista ut någon kod på ett anteckningspapper...

Lite tidigare fixade jag hennes naglar. De är lite rosa med rosa glitter längst upp.


Här är några bilder :)

 

 


Goo natt!!    

Av Anni - 1 mars 2010 11:49

Hej hej!

Det blev bio. Vi ska kolla på Percy Jackson. Jag tror den är ganska bra för det är samma direktör, eller vad det heter, som Harry Potter! :O ^^

Så jag ska nog börja göra mig i ordning...


Här är trailern


Kram Kram!

Mina Kloka Ord

Ta Mig som Jag är
annars är det inte
Mig Du vill ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Söta Klocka

Senaste inläggen

Om Mig, Anni!

Namn: Anni
Ålder: 13
Blogg: Handlar om mitt liv. Vad som händer runtomkring mig, mina åsikter. jaa, nästan allt. :)

Annis Kategorier

Arkiv

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards